Dokumentären

Screenshot 2014-05-06 12.02.49Dokumentärfilmandet fortsätter, denna vecka i Mordors (ja Friends Arenas alltså) svarta källare där uppdraget var att ta coola klipp på vår lille talang när han kollar A-laget.Riktigt hemma känner jag mig inte i klänningen.

InstagramCapture_a79bf8fa-f472-4b35-b8df-eece0d0c8cb3_jpg

Screenshot 2014-05-05 22.54.13

 

 

Desto mer hemma känner jag mig när jag får fråga ut Olof Lundh (Fotbollskanalen) och Robert Laul (Sportbladet) om Svensk och Internationell talangutveckling, medias ansvar och fotboll för alla.

Börjar känna mig varm i kläderna nu efter ett antal intervjuer.

Lyckades fånga Laul ihop med Bojan när Bojans, vasalund tränade. Laul försöker då byta bort sin keps mot den beryktade (kidnappade) Baskern. För er som inte kan historien scrolla igenom twitter #Basker #laul #Bojan

 

 

Screenshot 2014-05-06 12.03.19 Screenshot 2014-05-06 12.03.34

Leave a comment

Filed under AIK, lennart Johansson Academy Trophy, Ljat

Leave a Reply

